Zasady rozpatrywania skarg i wniosków określa przepis:
Skargę lub wniosek możesz:
1. przesłać listownie na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Wolsztynie ul. Fabryczna 13, 64-200 Wolsztyn,
2. złożyć osobiście w Sekretariacie zakładu od poniedziałku do piatku w godz. 7.00 – 15.00,
3. przesłać faksem pod nr (68) 347-00-47,
4. przesłać pocztą elektroniczną na adres: zgm@wolsztyn.pl,
Ważne!
Skarg i wniosków nie przyjmujemy telefonicznie.
Zamieść w swojej skardze lub wniosku imię, nazwisko i adres. Jeśli tego nie zrobisz, pozostawimy pismo bez rozpoznania.
Twoją skargę lub wniosek rozpatrzymy niezwłocznie. Mamy na to nie więcej niż miesiąc od dnia wpływu pisma do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Wolsztynie.
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez poszczególne Działy Zakładu albo ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności, dotyczące Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Wolsztynie, sprawy ulepszenia organizacji, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom czy lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Terminy opłat za rok 2019
|
Terminy opłat za rok 2020
|
ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WOLSZTYNIE
UL. FABRYCZNA 13
64-200 WOLSZTYN
tel./fax. 68 347 27 56, tel./fax. 68 347 00 47
e-mail: zgm@wolsztyn.pl